Rozwój i sukcesy każdej firmy zależą przede wszystkim od zatrudnianych przez nią pracowników. Mogą oni stanowić jej najlepszą wizytówkę, jednak nie każde przedłożone pracodawcy CV jest wiarygodne. W przypadku kluczowych dla przedsiębiorstwa stanowisk nie warto ryzykować i lepiej zweryfikować karierę zawodową potencjalnego kandydata. Zatrudnienie niekompetentnego lub, co gorsza, nieuczciwego pracownika może odbić się negatywnie na funkcjonowaniu całej firmy. Najbezpieczniej jest więc powierzyć sprawdzenie kandydata doświadczonemu detektywowi.
Zatrudnieni w naszej firmie fachowcy dokładnie prześledzą:
- tożsamość potencjalnego pracownika
- referencje kandydata
- dyplomy ukończenia uczelni, szkół, etc.
- historię zatrudnienia
Ustalą wiarygodność osoby aspirującej na stanowisko w firmie poprzez:
- kontakt z byłymi pracodawcami
- sprawdzenie przeszłości kryminalnej
- zweryfikowanie płynności finansowej oraz historii kredytowej
Dla bezpieczeństwa firmy dobrze jest prześledzić lojalność zatrudnionych w niej od lat pracowników, zwłaszcza, gdy zajmują oni kluczowe dla jej rozwoju stanowiska. W biznesie lepiej nie kierować się jedynie zaufaniem, bowiem można na tym wiele stracić. Jeżeli istnieje choćby cień wątpliwości co do któregoś z pracowników, warto zweryfikować swoje podejrzenia. Nasi detektywi przy zachowaniu pełnej dyskrecji sprawdzą, czy nie ujawnia on konkurencji ważnych dla firmy informacji.